sobota, 1 marca 2014

Colour Alike HOLO TOP - recenzja i swatche

HOLO TOP by Colour Alike...
... to utwardzacz do paznokci z pigmentem holograficznym, który stosujemy jako top coat.
Jest rzadki - więc uwaga - mała ilość wystarczy, by pokryć paznokieć. Wysycha szybko, ale nie utwardza aż tak dobrze. Gdy wydaje nam się suchy, nadal można nabawić się rys na jego powierzchni czy zsunąć go sobie z końcówki pazurka wraz z lakierem bazowym.

Na szczęście dzięki połyskującym drobinom nie widać ewentualnych zarysowań.
Pigment holograficzny jest w nim dość subtelny. W cieniu leciutko srebrzy się, a w słońcu lub sztucznym świetle mieni się zachwycająco, lecz nienachalnie. 

Na fotografiach zobaczycie, jak wygląda na różnych kolorach lakierów bazowych. Holo Top lekko zmienia ich barwę na jaśniejszą i zimniejszą - nie wpływa to jednak w żaden sposób na końcowy odbiór.

Gdy top coat już całkowicie wyschnie i utwardzi się, bardzo dobrze trzyma się na paznokciach. Nosiłam go 3 dni i w tym czasie nic się z nim nie stało, żadnych oprysków ani innych niespodzianek. Podejrzewam, że dłużej też wytrzyma w świetnym stanie. Ponadto nadaje całkiem ładny połysk lakierom, oczywiście abstrahując od holo drobin :)

Kosztuje 11,99 zł i można go nabyć w sklepie internetowym colorowo.pl


Na lewej dłoni mam same lakiery kremowe:

- Golden Rose Rich Color nr 30 (recenzja TUTAJ)
- Wibo Your Fantasy nr ??
- Golden Rose Rich Color nr 47
- Wibo Extreme Nails nr 176 (recenzja TUTAJ)
- Miss Selene nr 160






Na prawej zaś użyłam lakierów z mniej lub bardziej widocznym shimmerem, by zobaczyć czy na takich Holo Top też będzie się dobrze prezentował. Okazało się, że tak :)

- Hean City Fashion nr 181 (recenzja TUTAJ)
- Lovely Classic Nail  Polish nr 94 (recenzja TUTAJ)
- Colour Alike nr 490 Drachetka
- Lady Code (Bell) nr ?? (recenzja TUTAJ)
- Sensique Stron & Trendy Nails nr 176 (recenzja TUTAJ)





Co myślicie o Holo Topie? Macie go, a może planujecie zakup? Na jakich kolorach bazowych podoba Wam się najbardziej?

Całusy, Migdałowa :)

6 komentarzy:

  1. Na początku straszliwie pragnęłam tego Holo Topu, ale im dłużej oglądam go w Internetach, tym bardziej jestem przekonana że jednak mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie. Efekt holo jest bardzo subtelny, wręcz niewidoczny. Poza tym widać, że na lakier jest nałożona warstwa "czegoś migoczącego. Prawdziwe holo top coaty stapiają się z lakierem i trudno poznać, że lakier nie jest holograficzny sam w sobie.

      Usuń
    2. Dokładnie! Tak samo myślę.

      Usuń
    3. Ciekawe jakby to wyglądało, gdyby dołożyć na to drugą warstwę tego holo topu ? Mi osobiście efekt nawet się podoba ;-)

      Usuń
    4. Kiedy go zamówiłam, strasznie się jarałam, oczekiwałam efektu 'wow'. Teraz uważam, że jest fajny... tylko fajny. Na niektórych lakierach prezentuje się wyjątkowo (ciemnobordowy Rich Color), na innych niestety wydaje się być zwykłych shimmerem, o jaki nietrudno w lakierze.
      Jednak przemyślane zdjęcia w dobrym oświetleniu nie oddają rzeczywistości.

      Usuń
  2. Mam go i lubię, co prawda myślałam, że efekt holo będzie ciut lepszy, ale i tak jest OK, każdy lakier można odmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!