sobota, 26 października 2013

Hean City Fashion - 181 Irish Coffee

Drugi lakier, który otrzymałam od Hean z kolekcji jesień-zima nosi nazwę Irish Coffee. To ciepły, średni brąz ze złoto-rudym shimmerem. Kolor może nie odzwierciedla dokładnie barwy kawy po irlandzku, ale jest bardzo ładny i bardzo jesienny ;) 

Lakier nakłada się szybko i łatwo za pomocą płaskiego pędzelka. Nie pozostawia smug. Właściwości ma praktycznie takie same jak pierwszy pokazywany przeze mnie lakier City Fashion - Sweet Anise. Kryje trochę słabiej, ale 2 warstwy i tak wystarczą. Utrzymuje się na paznokciach w dobrym stanie do 3 dni, potem ścierają się końcówki i pojawiają pierwsze odpryski. Schnie w normie. Niewątpliwą zaletą tego lakieru (jak i chyba całej serii) jest piękny połysk,  który długo się utrzymuje. Shimmer na paznokciach widać tylko w mocnym świetle, w buteleczce widać go zdecydowanie bardziej.

A teraz zapraszam na kawowe zdjęcia :D











Obecnie w sklepie internetowym Hean jest "Tydzień Lakierów" i wszystkie kolory City Fashion możecie nabyć za 5,99zł :)
Z czystym sumieniem je polecam!

Fakt, że otrzymałam lakier w ramach testów od marki Hean, nie miał wpływu na moją opinię.



1 komentarz:

  1. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz a banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!