czwartek, 3 kwietnia 2014

Kolejne kwiaty w kolorach mięty i fioletu

To była taka moja próba w ramach konkursu MIYO. 
Oczywiście bardziej zadowolona byłam ze zdobienia różyczkowego, także tamto wysłałam, a to pozostało sobie ot tak, roboczo.

Te same kolory i lakiery (Pierre Rene Top Flex 257 i Delia Color Prosilk 179), podobne motywy.

Miałam kolejne podejście do stempli, tym razem kwiatowych, znów z płytka m20 z Born Pretty Store. Odbiły się bardzo lekko, gdyż fioletowy Pierre Rene nie jest aż tak dobrze kryjący. 
Do tego paseczki z pomocą tasiemki do zdobień, nie do końca idealne, muszę jeszcze nabrać wprawy w naklejaniu ich sobie. No i robiłam to lewą ręką, co niczego nie ułatwiło.

Niby nic specjalnego, ale zdobienie prezentuje się nawet dobrze. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli za złe, że wrzucam coś tak bardzo podobnego do poprzednich różyczkowych paznokci.

Co o tym myślicie?
Całusy, Migdałowa :)





7 komentarzy:

  1. Mi się podoba, szczególnie dobór kolorów jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz paznokcie,uwielbiam takie migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Dziewczyny! :) Niż spodziewałam się tylu zachwytów nad nim :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda ;) wpadniesz? http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!