poniedziałek, 31 marca 2014

Wiosenne zdobienie z miętą i fioletem na konkurs MIYO

Chciałabym pokazać Wam wiosenne zdobienie, które wykonałam na konkurs MIYO. 
Jestem z niego bardzo zadowolona, szczególnie, że zostałam jedną z laureatek! :) Ogromnie się cieszę, że znalazłam się w tym zaszczytnym gronie, wraz z naprawdę utalentowanymi dziewczynami.

Motywem przewodnim tego manicure jest róża - mała i duża, urocza i pastelowa. Istotną rolę gra mięta (Delia Color Prosilk 179), która jest jedną z najbardziej wiosennych barw. Do tego mamy jeszcze roziskrzony fiolet od Pierre Rene (Top Flex 257).

Całość wygląda lekko i przyjemnie, wiosennie oczywiście :)

Jak Wam się podobają moje róże?
Całusy, Migdałowa :)





4 komentarze:

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!