czwartek, 20 marca 2014

Piaskowe paski

Dzisiejszy dzień jest przepiękny, ale pogoda w ostatnie dni była raczej kiepska. A że jestem zmarzluchem, szybko wyciągnęłam znów rękawiczki i - szczególnie wieczorami - nie rozstawałam się z nimi.

Mój ulubiony model jest bardzo funkcjonalny. Można mieć w nich wolne paluszki, aby nie ograniczały ruchów lub też schować je w milutki kapturek :) Czasem moi znajomi mówią, że to rękawiczki bezdomnego :P

Ich kolorystyka przypominała mi pewne piaskowe lakiery Wibo. Dlatego też postanowiłam wykonać nimi inspirowane, rękawiczkowo-paskowe zdobienie.







Rozpoczęłam z taśmą, ale ostatecznie łatwiej mi było wykonać paski odręcznie. Użyłam 3 teksturowych lakierów Wibo:
- Glamour Sand nr 3 (bordo z brokatem)
- Sand Effect nr 2 (jasny brąz)
- Glamour Sand nr 1 (czerń z niebieskim brokatem)

Proste, ale wyszło całkiem fajnie. 
Brokat i piaskowa tekstura urozmaicają niby banalne rozwiązanie.

Koniecznie napiszcie, co sądzicie o tym mani.
Całusy, Migdałowa :)

3 komentarze:

  1. Miałam takie rękawiczki bez palców - też każdy mówił, że to rękawiczki bezdomnego ;-D Mani świetne! Bardzo dobrze wyszło, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!