czwartek, 1 sierpnia 2013

Lovely Classic Nail Polish 94 & Lovely Nude Nail Polish 7

Prezentuję dziś prosty, ale ciekawie wyglądający manicure z użyciem taśmy klejącej.

Dwa paznokcie środkowe pomalowałam najpierw lakierem z serii Nude. Po całkowitym wyschnięciu nakleiłam u podstawy paznokcia kawałki taśmy klejącej tworząc trójkąty. Warto najpierw tę taśmę kilka razy przykleić do skóry, by nie przywarła zbyt mocno do paznokcia i nie uszkodziła lakieru. Wystającą część pomalowałam jedną warstwą lakieru granatowego. Całość zabezpieczyłam szybkoschnącym top coatem Poshe. Na pozostałe paznokcie nałożyłam 2 warstwy granatu z serii Classic.

Lakier Lovely Nude Nail Polish nr 7 ma bardzo ładny, jasny, cielisty kolor i kremowe wykończenie. Niestety średnio kryje, smuży i dość trudno się nakłada. Zaaplikowałam 2 warstwy, a zostały lekkie prześwity. Schnie również sporo czasu. Jednak jego wygląd na paznokciach podoba mi się na tyle, że jestem gotowa przymknąć oko na te wady. Dodatkowo jest bardzo tani, więc nie ma sensu by rozczarowanym. (5,99zł/8ml)
Lakier Lovely Classic Nail Polish nr 94 to śliczny granat z srebrnym shimmerem, który nie przysłania bazowego koloru lakieru, ale pięknie go podbija. Nakłada się dobrze, schnie szybko, 2 warstwy kryją w pełni. Zostawia ładny połysk. Bardzo go lubię! (5,69zł/8ml)

Jak Wam się podoba taki typ manicure?
Pozdrawiam, Migdałowa.




Przepraszam za niezbyt ładne skórki, pracuję nad nimi :)




1 komentarz:

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!