piątek, 2 sierpnia 2013

Zabawa z Water Marble #1

      W ramach eksperymentów niedawno robiłam pierwsze wodne wzory zwane popularnie water marble. Użyłam 3 lakierów z shimmerem Lovely: Classic Nail Polish 94 i Gloss Like Gel 101 i 402. Nie wyszło to najlepiej, ale na pewno jeszcze nie raz spróbuję powtórzyć to w ładniejszym wydaniu ;) Poniżej kilka zdjęć z procesu tworzenia i efekty.

Przygotowania: kubek z wodą, taśma do zabezpieczenia skórek, patyczki kosmetyczne do czyszczenia ich i lakiery.

Krople lakieru na wodzie ;)

Paznokcie najpierw pomalowałam 2 warstwami białego lakieru i zabezpieczyłam taśmą, następnie wkładałam do wzoru na powierzchni wody, który stworzyłam za pomocą wykałaczek.

Pierwszy gotowy paznokieć po oderwaniu taśmy. Miał być nieudany kompletnie, a okazało się, że najładniejszy haha :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!