poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Jaszczurka: zielony neon i biało-czarny kontrast

Póki możemy jeszcze cieszyć się końcówką lata, postanowiłam sięgnąć po neonowy kolor, a żeby nie było oklepanie, uzupełnić go kontrastowym duetem bieli i czerni.

Pół paznokcia neonowe, pół białe lub czarne - najpierw pokryłam płytkę neonkiem, potem połowę odręcznie drugim lakierem. Następnie proste zdobienie zrobione za pomocą pędzelka do zdobienia i sondy. Na wierzch warstwa Poshe. Użyte lakiery prezentuję poniżej na zdjęciu.

Zielony neon to lakier bazarkowy, który okazał się być najgorszej jakości, więc sprawił mi trochę problemów. Nie mniej jednak wraz ze zrobieniem prezentuję się całkiem interesująco - kojarzy mi się z jaszczurką :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!