poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Lovely Nude Nail Polish 7 & kropkowy deseń

Manicure ten inspirowany jest najczęściej używanym elementem wakacyjnej garderoby - strojem kąpielowym.

Jako bazę położyłam 2 warstwy lakieru Lovely Nude Nail Polish nr 7, a następne za pomocą sondy do zdobienia paznokci (dotting tool) zrobiłam różowe, czerwone i bordowe kropki, tak by odwzorować deseń mojego stroju. Całość po wyschnięciu kropek pokryłam top coatem Poshe.

Ewentualne uszkodzenia na paznokciach spowodowane są tym, że najpierw pojechałam pod namiot, a dopiero potem zrobiłam zdjęcia zdobienia, które niestety było już po przejściach ;p

Poniżej efekty, lakiery, których użyłam oraz paznokcie na tle mojego stroju kąpielowego :)








Różowe kropki robiłam mixem lakieru białego z odrobiną czerwonego ;)



1 komentarz:

  1. Jako facet też maluje paznokcie, do tej pory nie wiedziałem jakie lakiery wybierać, teraz wiem! I mogę się cieszyć zadbanymi pazmokciami. Kolory tęczy to jest to co koffam!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!