środa, 26 lutego 2014

Golden Rose Rich Color 26 wraz z CA Holo Topem

Lakier Golden Rose z serii Rich Color o numerze 26 to taki różowy fiolet.
Bardzo lubię takie kolory, są niebanalne i dobrze się w nich czuję.

Lakier dobrze się nakłada, szybko schnie. Niestety jedna warstwa tej emalii nie wystarcza, konieczne są dwie. A chyba nawet one nie dają w pełni nasyconego koloru...
Zobaczcie różnice między małym a wskazującym palcem. Na pierwszy z nich dałam 3 warstwy, bo drugą nierównomiernie nałożyłam. Jest zdecydowanie ciemniejszy niż paznokieć na wskazującym, który wydaje się w świetle nawet odrobinę prześwitywać.
Miałam nadzieję, że nim postempluję, ale teraz już wątpię. Nie mniej sprawdzę to. 






Jego trwałości nie znam, bo nie zostawiłam go solo.
Da dam... a teraz gwóźdź programu!

HOLO TOP by Colour Alike...
... całą jego specyfikację opiszę w następnym poście, pokażę również jak prezentuje się na innych kolorach.
Teraz cieszcie oczy i sprawdźcie jak wygląda w różnym oświetleniu na Goldenku.


światło słoneczne:





światło sztuczne:



cień (światło dzienne):


3 komentarze:

  1. Stempelki tym lakierem mogą się udać na jasnej bazie np. białej ;-)
    A ten holo top od Colour Alike jest niesamowity! Cudny daje efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten GR, ale mógłby lepiej kryć ;p A z holo topem super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten top, całkowicie odmienia efekt lakieru bazowego.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!