środa, 12 lutego 2014

Zimowe ombre z Golden Rose Carnival 09

Wybaczcie tę dłuższą przerwę w blogowaniu, ale zaraz po zdaniu sesji wyjechałam na narty do Korbielowa i nie było na to zbytnio czasu, ani też wystarczająco dobrego łącza internetowego ;)

Wracam do Was z iście zimowym ombre z dodatkiem brokatowego Golden Rose Carnival nr 09, które nosiłam właśnie podczas ferii. 

Na początek warstwa białego lakieru. Potem 3-stopniowe, a jednak 2-kolorowe cieniowanie. 
Niebieski-biały-niebieski, pac pac gąbeczką i prawie gotowe.
(Użyłam lakierów: Bell French Manicure 01, Wibo Your Fantasy nr 135)

Na to szybciutko topper Carnival od Golden Rose w tej samej tonacji. 
I może teraz kilka słów o nim: jest to przezroczysta baza wraz z białymi hexami w 4 rozmiarach, srebrnymi małymi hexami i piegami oraz niebieskimi paseczkami. Daje on super subtelny i super uroczy efekt.

Na zakończenie pokryłam paznokcie topem Poshe, żeby wszystko mi się na 100% ładnie i długo trzymało. Tak też było :)

Jak Wam się podoba to połączenie?

Pozdrawiam, Migdałowa :)







2 komentarze:

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!