wtorek, 18 lutego 2014

Liebster Blog Award

Serdecznie dziękuję Pumkasce z pumkaska.blogspot.com za nominację do tej nagrody.

O co w tym wszystkim chodzi? 
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od inengo blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebrania nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nie  znam jednak wielu blogów, którym ciągnięcie tego łańcuszka mogłoby rzeczywiście pomóc w promocji bloga, zatem pominę drugą część tej zabawy.
Natomiast z chęcią odpowiem na pytania zadane przez Paulinę, której blog darzę dużą sympatią.

1. Jeżeli miałabym używać tylko jednego lakieru do paznokci do końca życia, byłby to lakier...
Z pewnością jakiś piasek, ze względu na prostą i szybką aplikację, krótki czas schnięcia i ładny efekt. Chyba Wibo Wow Glamour Sand nr 3, bardzo uniwersalny i piękny kolor. Do tego tani, więc mogłabym go kupować i kupować bez wyrzutów sumienia haha :)

2. Pies czy kot...

Nigdy nie miałam żadnego zwierzęcia, ale w przyszłości planuję zakupić kota, najlepiej białego persa.

3. Mój kosmetyk wszech czasów...
Chyba o żadnym kosmetyku jeszcze tak nie pomyślałam ze 100% pewnością, ale po chwili zastanowienia mógłby to być mocznikowy krem Pilarix albo odżywka do włosów Garnier Awokado i Masło Karite.

4. Gadżet, bez którego nie wyobrażam sobie życia...
smartfon. Pozwala na kontakt z ukochanym nawet, gdy jest daleko, zamawiać lakiery przez internet, umilić sobie nudny wykład jakąś grą...

5. Książka, którą ostatnio przeczytałam to...
David M. Buss "Morderca za ścianą". Jest to popularnonaukowa książka z dziedziny psychologii ewolucyjnej, próbująca odpowiedzieć na pytanie: skąd w naszym umyśle kryją się mordercze skłonności?
Była świetna. Polecam każdemu, kogo interesuje tematyka kryminalna czy też zagadnienie doboru seksualnego i ewolucji miłości.
Możemy się z niej dowiedzieć, jaka jest szansa, że nasz partner nas kiedyś zabije :P

6. Chcę się rano budzić, bo...
mam jeszcze tyle wspaniałych rzeczy do przeżycia; nigdy nie wiadomo kiedy coś pięknego nas spotka.

7. Najwygodniej nosi mi się...
Obcisłe jeansy podkreślające sylwetkę - seksowne i wygodne jednocześnie.

8. Nie rozumiem, dlaczego dziewczyny wydają tyle kasy na...
Tu mnie nic nie zdziwi, bo sama wydaję mnóstwo na lakiery i inne kosmetyki, co może innym wydawać się absurdalne. Jedynie papierosy - fe, po co niektóre dziewczyny wydają na coś co tylko, niszczy zdrowie i urodę.

9. Najmilej wspominam moment, gdy...
mój D. pierwszy raz powiedział, że mnie kocha :)

10. Najlepsza rada, jaką udzieliła mi moja mama to...
Ona zawsze, w każdej sytuacji udziela mi najlepszych i bezcennych rad, nie potrafię wskazać jednej.

11. W kuchni zawsze najlepiej wychodzi mi...
Spaghetti to moja specjalność! ;)

1 komentarz:

  1. Pieknie Ci dziekuje, ze wzielas w tym udzial :) Tez bardzo lubie do Ciebie zagladac :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!