wtorek, 3 grudnia 2013

Lady Code - lakier Bell, wersja z Biedronki

Witajcie :)
Moje paznokcie powoli odrastają, dlatego mogę pokazać Wam coś w miarę ciekawego. Zrecenzuję lakier, który nabyłam w Biedronce za około 6 zł. Jego producentem jest firma Bell, która swoje produkty do tego supermarketu zaczęła wypuszczać pod nazwą LADY CODE.

Właściwości tego lakieru są następujące: 
Kolor to średnia szarość, niby kremowa, lecz da się zauważyć w niej lekko perłową nutę. Kryje bardzo dobrze. Co prawda deklaracja producenta, że 1 warstwa wystarczy jest raczej błędna, ale 2 już są całkowicie ok. Schnie nawet szybko. Na pierwszym zdjęciu widzicie lakier bez top coatu. Jego trwałość jest całkiem niezła, 4 dni bez większych uszczerbków powinien wytrzymać. Do tego ma bardzo ładny połysk. Pojemność - 9,5 g.

Oceniam go bardzo dobrze, za tak niską cenę to przyzwoity lakier. Żałuję, że nie kupiłam więcej kolorów, bo były bardzo ładne, z tego co widziałam.



Szaraczka ozdobiłam czarnymi, małymi ćwiekami z Born Pretty Store oraz sypkim, srebrnym brokatem na placu serdecznym. Całość zabezpieczyłam top coatem Poshe.
Jak Wam się podoba?




1 komentarz:

  1. Fajny kolorek, jednak na niego nie trafiłam. Jednak teraz przy wyprzedaży skusiłam się na kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!