czwartek, 28 listopada 2013

Haul zakupowy - szał promocji -40% i nie tylko


Każdy chwali się swoimi zdobyczami tygodnia wielkich promocji, zrobię to i ja, ale tylko troszkę :)

Oto co zakupiłam w Rossmannie, Hebe i Super-Pharm:



  • lakiery Wibo WOW Glamour Sand nr 1, 3 i 4
  • Wibo WOW Sand Effect nr 2
  • Wibo WOW Matte Glitters nr 1
  • Wibo Extreme Nails nr 176
  • szminka Wibo Eliksir nr 7
  • Bell Permanent Make-Up Lip Tint nr 1
  • Eveline Wzmacniająca odżywka do paznokci z diamentem
  • Biovax Serum Wzmacniające A+E

Zbliżenie na lakiery:




Ostatnio przyszło również do mnie pierwsze zamówienie z Born Pretty Store. Niestety szło całe 7 tygodni. W pewnym momencie spisałam je już na straty, będąc pewna, że podczas podróży z Chin się zgubiło ;) No ale jednak jest. 

Kilka rzeczy do stampingu, karuzela z ćwiekami, taśma do zdobień - jestem ciekawa czy te akcesoria się w ogóle sprawdzą. Z pewnością wkrótce o tym napiszę :)



Teraz już wiecie co za niedługo zobaczycie na blogu :)

Prócz tego mam do Was ważne pytanie. Czy chcecie, żebym prócz lakierów recenzowała tez inne kosmetyki: do makijażu, pielęgnacji ciała oraz włosów?
Na przykład te produkty, które prezentuję w tym haulu. Bo skrycie jestem włosomaniaczką, a i wszystko co związane z make-up'em bardzo mnie kręci! :D

Koniecznie dajcie znać!
Pozdrawiam, Migdałowa :)


2 komentarze:

  1. Podoba mi się to w jaki sposób prezentujesz lakiery, uważam, że recenzję innych kosmetyków mogłyby być równie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja powiem, że czekam na recenzje tego serum z biovaxu! ostatnio jakoś się przekonałam do tej marki. :)
    a jeśli będą recenzje kosmetyczne to będę wpadać tu częściej ;)
    buziaki, Kii

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!