poniedziałek, 30 września 2013

ORLY Surreal & Golden Rose Jolly Jewels 122

Orly Teal Unreal to lakier, który ma piękny kolor i pięknie komponuje się z różnymi błyskotkami.

Ja postanowiłam połączyć go z lakierem z ogromną ilością srebrnych cząsteczek i odrobina złotka - czyli lakierem Jolly Jewels 122 od Golden Rose. Stworzyłam nim na około połowie paznokcia taką oto brokatową falę. Całość oczywiście pokryłam top coatem Poshe.

Efekt końcowy naprawdę bardzo mi się podoba :D








Niestety muszę dodać, że Teal Unreal zrobił mi przykrą niespodziankę przy zmywaniu - zafarbował mi skórki i paznokcie. Na dwóch paznokciach plamek po nim nie potrafię domyć całkowicie do teraz :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!