poniedziałek, 2 września 2013

Galaxy nails!

Dziś przedstawiam Wam kosmiczne paznokcie!

Taki galaktyczni manicure jest bardzo efektowny i dość prosty w wykonaniu. Czarny lakier jako baza, potem małe plamki lakieru granatowego, białego i fioletowego nałożone za pomocą gąbeczki. Na to lakier z drobnym srebrnym brokatem lub też brokat sypki (ja takiego użyłam). Na górę dobry top coat i gotowe. Nie ma co się rozpisywać, super efekt murowany! :D

Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć lakierów, których użyłam. Mini czarny lakier z Golden Rose okazał się dobrze rozprowadzać i kryć po 2 warstwach. Schnął też przyzwoicie, fajnie się sprawdził w tym mani :)








2 komentarze:

  1. Efekt WOW! Nigdy bym nie wpadła, że w tak prosty sposób można wyczarować takie cudo! <3 Skorzystam na pewno :*
    Zapraszam do obserwowania:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Muszę w końcu tak na poważnie zabrać się do zdobienia w stylu galaxy, bo raz próbowałam, ale chyba bez przekonania, bo wyszła mi jakaś kałuża, a nie galaktyka ;p

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!