sobota, 18 stycznia 2014

Wibo WOW Glamour Sand nr 3

Czas na kolejny brokatowy piaseczek od Wibo.
Uwielbiam tego typu lakiery, są tak proste w aplikacji, schną szybciutko, nieźle trzymają się na paznokciach i łatwo je poprawić jeśli pojawił się nam jakiś uszczerbek. Jeśli nie byłabym lakieromaniaczką-blogerką, to pewnie zakupiłabym piaski w kilku kolorach i wystarczyłoby mi to na zawsze :)

Glamour Sand nr 3 to ciemna brązowa baza podbita fioletem oraz złoty i bordowy brokat. Jednak mój mężczyzna twierdzi, że ten lakier jest granatowy. Nie będę się spierać... :P

Jestem z niego bardzo zadowolona, świetnie mi się nosiło ten piasek. Często nie można go dorwać w Rossmannach, ale dla chcącego nic trudnego. Szczerze polecam te tanie ślicznoty :D






A właśnie, gdyby ktoś miał wątpliwości, to zdjęcia robiłam na tle futerka z kurtki, nie jest to pies ani inne zwierzę haha :)

Pozdrawiam,
Migdałowa

2 komentarze:

  1. bardzo mi przypasował! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście, ten kolor chyba najrzadziej jest do kupienia w rossmannie... ;-) ale prezentuje się ładnie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!