wtorek, 30 lipca 2013

Moje pierwsze OMBRE: Lovely Gloss Like Gel 101 & 402

Dziś zaprezentuję Wam pierwsze ombre, które zrobiłam. Jak się okazało, nie było to wcale takie trudne, więc zachęcam wszystkich do próbowania.

Cieniowanie wykonałam fragmentem zwykłej gąbki do mycia naczyń ;) Użyłam dwóch lakierów Lovely z serii Gloss Like Gel, o numerach 101 (brzoskwiniowy róż ze złotym shimmerem) i 402 (morska zieleń z różowym shimmerem). Kolory te są naprawdę ładne i letnie. Lakiery natomiast schną całkiem przyzwoicie, trochę wolniej niż seria Classic, ale i tak dobrze. Ich trwałość wynosi jakieś 3-4 dni. Dobrze się rozprowadzają, potrzeba 2 warstw do pełnego krycia  Jak na ich niską cenę (5,69zł), uważam, że są bardzo dobre i zdecydowanie lubię je kupować.
Ombre utrwaliłam i wygładziłam  szybkoschnącym top coatem Poshe - dzięki niemu mogłam nosić tak pomalowane paznokcie calutki tydzień w doskonałym stanie!

Pozdrawiam, Migdałowa






1 komentarz:

  1. Zapowiada się świetnie, czekam na następne posty! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zachęcam do komentowania :) Każda opinia jest dla mnie cenna i pozwoli ulepszyć bloga, a także sprawi ogromną satysfakcję. Komentującym bardzo dziękuję!